ערב טוב,

היום התחיל רישמית הניקוי. עד עכשיו היתה ההכנה. האמת היה לי קצת חשש שלא אצליח כשיפה אמרה לי לנסות למשוך כמה שיותר עם מים ושייק. אז פשוט החלטתי לא לחשוב על זה ועד 14:30 בצהריים שתיתי רק מים ושייק וכמה פירות יבשים, שהיו מיותרים אם היה לי מים פשוט הייתי בחנות ונגמר לי המים אז נשנשתי כמה פירות יבשים. הגעתי למסקנה שאם לא חושבים יותר מידי ויוצאים מתוך האמונות שיש לנו כבר שנים שזה בכלל לא נורא רק מים כל הבוקר עד שמרגישים רעב אמיתי. גם כמויות האוכל שאנחנו אוכלים זה אמונות. מי אמר איזה כמות צריך לאכול? כי ככה אמא שמה בצלחת וצריך לגמור? כל אחד הוא שונה ועכשיו אני רואה שאני שבעה ממש מכמות הרבה יותר קטנה של אוכל! מדהים כמה הכל בראש שלנו…

בסביבות 12:30 היום הייתי באיזור הבחירה הטבעית (מאפיה של עוגות מחומרים אורגניים) וחשבתי איך מהבוקר לא אכלתי והנה אני הולכת לקנות לי כמה עוגיות ללא סוכר וכו' ואז יפה התקשרה לשאול איך הולך לי ואמרתי לה שלא אכלתי עדיין כלום והנה אני כבר קונה לי…ואז היא שאלה איזה הרגשה יש לך? את בטוחה שזה רעב? ישבתי בצד בשקט ונשמתי כמה נשימות עמוקות שתיתי את שאר השייק לחצתי על כמה נקודות והמשכתי לדבר עם יפה והנה אני מרגישה נפלא…זה לא היה רעב בכלל, סתם הגיע 12:30 וצריך לאכול…כמה נפלא היה לי הבוקר לא לחשוב על מה אוכל ומתי, פשוט לשתות מים ושייק…זו היתה חויה טובה!

התחושה של לנקות את הגוף שזה הבית הראשון שלנו ממש מדהים! אפילו המקלחת שפעם זה היה משהו שעושים, עכשיו אני מתקלחת ומרגישה איך שאני מנקה את הגוף ומשחררת רעלים…זו הרגשה נפלאה!תנסו את זה!

אביבה

להרשמה לסידרה בחינם על שייקים ירוקים לחץ כאן

about the author

No comments

leave a comment

[+] kaskus emoticons nartzco