שלום לכולם!

אני מרגישה נפלא עם הניקוי הזה!

בנוסף לניקוי הגוף שהוא הבית הראשון והפנימי שלנו אני מנקה גם את הבית הפיזי שלי…מזיזה דברים זורקת המון דברים מיותרים וההרגשה נפלאה פתאום יש סדר ומקום לעוד הרבה דברים!

היום למדתי על ההצהרות. בנוסף לנקודות הקסם כל אחד צריך לראות מה הכי חשוב לו, מה יש בבן אדם שהוא מעריץ? אני מעריצה אנשים שהולכים עם האמת שלהם עד הסוף. הם לא מתפשרים. אם הם יודעים שזו האמת הם הולכים על זה ולא מתחשבים בדיעותיהם של אחרים!

המטרה היא בכל יום למצא 5 פעמים שבהם הלכתי עם האמת שלי עד הסוף ולשבח את עצמי על זה ולשקף את מה שאני מרגישה. אתן לכם כמה דוגמאות שקרו לי היום בבוקר. קמתי והתפללתי כי זה חשוב לי ועד עכשיו ויתרתי לעצמי מכל מיני סיבות של יולדת ושאין לי זמן וכו' אבל אם אני עוצרת לרגע ומחליטה שחשוב לי מאוד להתפלל אני אמצא לזה זמן והנה זה הדבר הראשון שעשיתי! דבר שני רציתי לצאת לקניון סתם להסתובב לבזבז כסף על דברים מיותרים וזה בא על חשבון זמן יקר זמן שאני יכולה לנקות את הבית ולהשרות סדר בארונות. אז החלטתי שיותר חשוב שהבית יהיה נקי ומסודר. ככה יהיה לנו יותר נעים להיות בו. אז חוץ מההרגשה הנפלאה של סדר וניקיון אני חושבת מה הדברים האלה עושים לי? ללכת עם האמת שלי ולעשות את הבחירות הנכונות לי? זאת אומרת שאני מחוייבת להחלטות שלי, ממוקדת במטרות שלי, זה אומר שיש לי כח ללכת עד הסוף ויש לי יכולת להיות אמיתית! זה גורם לי להעריץ את עצמי ולראות שאני יכולה לעשות מה שאני מחליטה מה שחשוב לי ויש לזה השלכות לכל הדברים בחיים אם זה בזוגיות בחינוך הילדים בעבודה וכו'. התוכנית הזו של ניקוי הגוף היא הרבה מעבר לניקוי זה ממש עבודה על המידות! שיהיה לכולנו המשך נפלא!

אביבה

להרשמה בחינם לסידרה המקדימה לניקוי

about the author

No comments

leave a comment

[+] kaskus emoticons nartzco