שלום, שמי אביבה, בת 26 נשואה לאריאל ואמא ליהונתן כמעט בן 4 והלל בת חודשיים וחצי.

היום התחלתי עם התוכנית "30 ירוקים".

כבר כמעט 6 שנים אני מודעת וקוראת חומרים על בריאות, יש לציין שיש כל כך הרבה בלאגן בנושא ואי אפשר לדעת מה נכון ומה לא נכון.

תמיד הייתי בטוחה שבשר זה האוכל הכי בריא… כיום אני יודעת שרק אוכל שלא מעובד או מעובד מזערי הוא בריא.

אני טיפוס שמאוד אוהב לאכול אני יכולה להכין עוגיות בריאות ולאכול את כל התבנית מיד כשהיא יוצאת מהתנור, קורה לי שאני מכינה לארוחת הערב פסטה (כל החבילה). הבן שלי אוכל קצת בעלי אוכל צלחת אחת ואני חיסלתי את כל הסיר…אני מבינה שזה בעיה כי אחר כך אני מרגישה כל כך כבידה וכועסת על עצמי על כך.

כשהכרתי את יפה שהעבירה לי את הקורס של לידה אוהבת ומהנה (יש דבר כזה!), היא סיפרה לי על השייקים הירוקים וממש התמכרתי אליהם. זה כל כך טעים!

שאלתי את יפה איך היא נראית כל כך טוב. היא רזה ויש לה עור חלק וזוהר. אז היא סיפרה לי שהיא משתדלת לאכול רק אוכל חי והיא סיפרה לי על הניקוי שהיא עשתה שגרם לה להיפטר מכל ההתמכרויות לאוכל ולמתוק.

ידעתי שאני גם רוצה לעשות את זה וניסיתי כמה פעמים בכוחות עצמי אבל תמיד בסביבות היום השלישי נשברתי ואכלתי כמו פרה…

דיברתי על זה עם יפה והיא אמרה שיש נקודות בגוף שצריך ללחוץ עליהם והם משחררים את ההתמכרויות ומזינים את הגוף בדברים חיוביים וכשאני נשברת ואוכלת משהו שהוא לא טוב לא להתייסר אלא לקבל את זה ולעבור הלאה…חשבתי טוב איזה נחמד אני תמיד יכולה ליפול ולקבל את עצמי…שום דבר בעצם לא אסור…

אז הנה התחלתי את הבוקר עם שייק ירוק מדהים ששתיתי בשעה (אפילו פחות). השייק היה מורכב מבננה, אגס, 2 תמרים גדולים, חסה, שמיר, בזיליקום ורגילת הגינה וכמובן מים וקרח!

נשנשתי שקדים במהלך הבוקר ואז בסביבות 14:00 עשיתי יחד עם יפה בסירטון את הלחיצות וזה ממש עזר. בדרך כלל זו השעה שאני ממש רעבה וסך הכל שתיתי 2 צלחות מרק כתום עם עדשים מונבטות טחונות בתוך המרק.

בערב יצאתי לקורס רענון נהיגה ופחדתי שאהיה שם רעבה ואוכל שוקולד וחטיפים אז הכנתי לי בקופסא סלט ענק וטעים ממלפפון, עגבניות שרי, פטריות, אבוקדו, רימון, סלק חי, גזר מגורד דק, קולורבי ושומר. הוספתי טחינה וזרעי ציה. איזה סלט טעים והוא מילא אותי כל כך שלא הייתי רעבה בכלל! אכלתי עוד תפוז אח"כ וזהו.

אני לא מאמינה שאכלתי כ"כ קצת ואני לא רעבה!

זה היה היום הראשון…נתראה מחר!

אביבה

להרשמה בחינם לסידרה המקדימה

about the author

One comment

  1. יפה

    אביבה את ממש צודקת! מותר ליפול ולהמשיך! האמת עדיף לעשות סבב על כפתורי הקסם לשחרור התמכרויות כהרגל אחרי ש"נופלים" כדי לשחרר רגשות אשם שגם הם מרעילים! מספיק האוכל שאכלנו, לא צריך לשלם כפליים גם במערכת העיכול וגם ברגשות אשם!

leave a comment

[+] kaskus emoticons nartzco