ערב טוב,

היום השני של הניקוי.

קמתי בבוקר בהרגשה טובה וקלילה ובכלל לא הייתי רעבה.

לקראת 11 בבוקר הכנתי לי שייק של מנגו ,תפוח, כוסברה, חסה, בזיליקום ורגילת הגינה. זה היה ממש טעים. לא מתוק מידי ומאוד מרענן!

אם אתם חושבים שלוקח הרבה זמן להכין את השייק אתם ממש טועים!

אחת לשבוע אני קונה כמות של ירקות עליים ירוקים בדרך כלל (את כל הסוגים שיש בניצת הדובדבן). אני שוטפת אותם מייבשת ומכניסה לקופסאות ולמקרר ואז כל בוקר אני מוציאה חופן ממה שבא לי אותו יום חותכת לי כמה פירות שמתחשק לי. את הכל אני מכניסה לבלנדר וזהו 5 דקות ויש לי אחלה שייק!

יצאתי עם הילדים לקניון אחרי הגן ולא רציתי להתפתות ולקנות אוכל מוכן אז הכנתי לי אנטיפפסטי מתפו"א בטטה קינואה ובצל הוספתי קצת שמן זית מלח ים וטימין מים ולתנור הכנתי גם שעועית ירוקה כי יהונתן ממש אוהב וככה היתה לי ארוחת צהריים נהדרת! כיון שרציתי  משהו לנשנש קניתי לי כמה סוגי אגוזים: קשיו, ברזיל, פאקן ואגוזי מלך. וגם חטיף תמרים והנה היה לי מה לנשנש…

הגענו הביתה לחצתי על הנקודות והכנתי לי סלט ענק דומה לסלט אתמול רק שהוספתי לו נבטי עדשים ירוקות שהנבטתי ואף פעם לא אכלתי חי אבל זה היה טעים בתוך הסלט.

אחר כך הוספתי לי יוגורט עיזים עם זרעי ציה ותמרים חתוכים. לא בטוח שנהגתי נכון פשוט היה לי את היוגורט במקרר והתחשק לי…

להתראות מחר…

אביבה

להרשמה בחינם לסידרה המקדימה

about the author

2 comments

  1. יפה

    אביבה כל הכבוד! כבר יומיים בשבוע ההכנה לניקוי, מזינה את עצמך באוכל בריא! לגבי היוגורט, אין נכון ולא נכון. את מניקה, וחוץ מזה הניקוי לא מיועד לשינויים קיצוניים, אנחנו בעד שינויים הדרגתיים מאוד. אם בא לך, לכי על זה, והתמקדי בשייקים ובאוכל במזין שאת כן אוכלת. שתפי אותנו בחוויות שלך עם הנקודות יותר. איך הרגשת כשלחצת? איך את משתמשת בהם? נושמת עמוק? מה זה עושה? האם עוזר? פרטי לנו מחר על החוויה שלך. איך מרגיש לך לאכול כך יומיים לעומת מה שהיה?

  2. אביבה

    היי יפה

    אני משתדלת להתמקד בשייקים ובהזנה חיובית לגוף.

    כשאני לוחצת על הנקודות לפעמים אפילו קצת חזק אני מדמיינת לי שחרור של אנרגיה מהנקודה לכל הגוף ואני אומרת לעצמי אביבה את משחררת לחצים עומסים והתמכרויות וכל פעם אני מדמיינת לי עוד משהו שאני מוחקת מהחיים שלי.זה ממש הרגשה טובה!

    תודה לך יפה על כל העזרה!!

leave a comment

[+] kaskus emoticons nartzco