תשובות לשאלות שלכם

בשבועות האחרונים עשינו את כל מה שיכלנו כדי ללמד אתכם את הסוד לשמירה על אנרגיה, בריאות, משקל ועור חלק וזוהר מבפנים. לפני שההרשמה נסגרת קיבלנו כל כך הרבה שאלות שריכזנו עבורכם את התשובות לשאלות על שלושים ירוקים – חודש ניקוי עם שייקים ירוקים

לחצו כאן למידע נוסף והרשמה לתכנית

אבל יפה, למה אני צריכה תכנית הניקוי?
אם אתם לא מרוצים מאיך שאתם מרגישים, נראים או אוכלים ורוצים להרגיש יותר אנרגטיים וחיוניים, שלושים ירוקים לשירותכם. בתכנית לומדים את כל מה שצריך לדעת כדי להזין את עצמכם בצורה יותר אקולוגית ואוהבת ששומרת על יופי, בריאות ומשקל לאורך זמן. בעיות עור, עודף המשקל, אנרגיה הנמוכה, אכילת יתר, תשוקות למתוק ומלוח, למצבי רוח רעים, צרבת, מרירות בפה, נפיחות, עצבנות, כעס או דיכאון, עצירות, דלקת פרקים, כאבי מחזור, כאבי ראש, בעיות מעיים, ובעיות הורמונליות יכולות להיות סימן שיש הצטברות של רעלים שהגוף שלכם לא מספיק לנקות ושרמת הph שלך חומציות מדי. התכנית מנחה אתכם כיצד לנקות את הרעלים ולהחזיר את הגוף למצב יותר בסיסי ובריא כדי שתוכלו להרגיש, להיראות ולתפקד במקסימום.

אבל יפה, מה אוכלים בתכנית הניקוי?
כל מה שרוצים. באמת. בתכנית מקבלים את כל הכלים ליצירת שינוי בר קיימא בתזונה הפיזית וגם ברמה הרגשית ומחשבתית, כולל שחרור רגשות ומחשבות שליליים. במקום להתמודד שמה שאוכלים, אנחנו מתמקדים במה בשורש, במה שיוצר את הרגלי האכילה שלנו. אנחנו לומדים להזין את עצמנו בצורה יותר אוהבת מהלב ולחוות הצלחות מבלי למנוע מאיתנו דבר. גם אלו שרק מוסיפים את השייקים הירוקים לתפריט הקיים נהנים מהיתרונות ומתחילים להיגמל מהתמכרויות לאוכל פחות מזין. אנחנו נותנים הנחיות תפריט שמבוססות על מזון חי כולל פירות, ירקות ועלים ירוקים והרבה שייקים ירוקים. שייקים ירוקים הם פשוט עלים ירוקים, פירות ומים שמערבלים בבלנדר.

אבל יפה, מה אם לא אצליח לעמוד בדרישות של תכנית הניקוי?
שאלה מצוינת! כחלק מהתכנית אנחנו מלמדים איך ליצור מצב של הצלחה וודאית ונותנים יעוץ אישי על התאמת התפריט לצרכים שלכם. מכיוון שאין דרישות, יש רק המלצות וכלים שאתם מתאימים לצרכים שלכם, אי אפשר להיכשל בתכנית. בכל מקרה, יש לכם אחריות מטורפת על התכנית! יש לכם עד 3 שבועות (שזה רוב התכנית!) כדי לנסות אותה ואם ניסיתם ולא הלך תוכלו לקבל את מלוא הכסף שלכם בחזרה ללא שאלות. המטרה שלנו כאן זה שתיהנו מהתכנית, ואם זה לא קורה, אנחנו בשמחה מחזירים לכם את מלוא כספכם. כך שהדבר היחיד שיש להפסיד כאן זה רעלים, עייפות, חוסר אנרגיה, בעיות עור, רגשות אשם, כישלון, עודף משקל ובקיצור כל הדברים שאתם ממילא מנסים להיפטר מהם!

חוצמזה תראו מה חבריכם, שוחרי הבריאות ועניני הטעם, שהתחילו אם אותם חששות, אומרים אחרי שסיימו את התכנית:

אני רוצה לאמר תודה – תודה גדולה. בזכותך נחשפתי לעולם השייקים הירוקים. הירקות והפרות נמצאים אצלנו תמיד במקרר ואף פעם לא חשבתי לעשות מהם שייקים ולדעתי זה ההצלחה הכי גדולה שלי, התגלית הזו….השתדלתי במשך החודש הזה לשתות לפחות שייק ירוק אחד ביום וזה עשה לי טוב. אם יום אחד לא הכנתי – זה היה ממש חסר – ז"א שממש התרגלתי – וגם זו הצלחה! אני שבעת רצון מהתכנית ואני יודעת שבעזר"ה אני אמשיך להתמיד. אשמח מאוד להמשיך להיות בקשר כי זה מאוד מחזק. יישר כוח גדול!……….איריס

איזה תכנית מדהימה! המיילים היומיים מלאים בטיפים ומידע מפורט. הסרטונים מאוד מוסיפים. התפריט השבועי כולל כל כך הרבה מתכונים פשוטים וטעימים. הוובינרים השבועיים והאפשרות לשאול את יפה כל שאלה והתשובות שלה כל כך ברורות ומפורטות!! ישר כוח יפה על זה שאת מפתחת ועובדת קשה כ"כ על התוכנית! זה כל כך גאוני הזנה מהלב!

אני מרגישה הרבה יותר אנרגטית, העור שלי נראה נפלא, הורדתי את כל הקילוגרמים העודפים אני כבר לא מרגישה כבידה אז חשבתי למה לא להמשיך? איזה כייף יום שלם שאני אשתה את הדבר המדהים הזה! רק לחשוב על השייקים האלה ונוזל לי ריר (הרבה יותר מכל עוגה\שוקולד\גלידה שתביאו לי!) נשקלתי אתמול והייתי כל כך מאושרת לראות 58 על הצג! אני 3 וחצי חודשים אחרי הלידה ואת התוכנית התחלתי במשקל 63 קילו וכל זה בלי מאמץ בכלל. אף פעם לא הייתי רעבה וכשרציתי חלווה פתי בר או אפילו פיצה אז אכלתי. אפשר לומר שעשיתי 70%  מההמלצות ותראו כמה ירדתי! מה שכן את השייק הירוק לא נראה לי שפספסתי. זה כל כך טעים!!!……………אביבה

אבל יפה, צריך להספיק לאכול ולשתות רק שייקים?
ממש לא. אפשר גם להמשיך באורח החיים הרגיל שלכם, ורק להחליף ארוחה או שתיים בשייק ירוק. הדבר הכי מרגש שקורה זה שנגמלים מהתמכרויות למזון מלוח ומתוק ללא מאמץ! התכנית מתאימה דווקא לאנשים שרוצים לשפר את התפריט, הבריאות והמראה שלהם בקלות ובמהירות. בעצם, התכנית עוזרת לכם לשדרג את הרגלי האכילה מבלי להרגיש שאתם משנים דבר. אתם מחליטים על הרמה שמתאימה לכם, וגם אם תחליטו להמשיך לאכול את כל מה שאכלתם עד עכשיו, אם רק תוסיפו את השייקים הירוקים לתפריט הקיים שלכם תקבלו תוצאות והגוף שלכם יגיב.

אבל יפה, מאיפה אקבל את הפחמימות וחלבונים שהגוף שלי זקוק?
שייקים ירוקים שנעשים עם 60% פירות אורגניים בשלים ו40% עלים ירוקים כוללים את כל מה שהגוף צריך מלבד B12! יש הוכחות מדעיות שהחלבונים הצמחיים הם האיכותיים ביותר והם גם מתעכלים בצורה הכי טובה. קבלת חלבונים מעלים ירוקים גם חוסך ביקורים אצל הרופא ושלל בעיות בריאות שנגרמות עקב צריכת יותר מדי חלבון מהחי. ופחמימות נמצאים בשפע בפירות.

אבל יפה, מה אם אני לא אצליח לעמוד בהנחיות התפריט?
בתכנית לומדים איך לסיים עם רגשות האשם והכישלון ולספור רק הצלחות. אין כישלונות בתכנית הניקוי! הנחיות התפריט הם רק הנחיות, ואנחנו מלמדים אתכם לפי גישת ההזנה מהלב לקחת את התכנית בצורה שמתאימה עבורכם ויוצרת הצלחה וודאית בהתחשב בהרגלי האכילה הקיימים שלכם.

אבל יפה עכשיו אני עמוסה מאוד והכנת מיצים לוקח שעות!
קודם כל אנחנו מכינים שייקים ולא מיצים – זה הרבה יותר מהיר וטעים וגם שומר על הסיבים. התכנית נועדה לאנשים עסוקים שגם רוצים להזין את עצמם בצורה אוהבת ועוזרת לגוף. אין צורך להשקיע יותר מחמש עשר דקות ביום כדי להכין לעצמכם שייקים בבלנדר ולעקוב אחרי התכנית. הכל מגיע לכם ישירות לתיבת המייל. אתם מקבלים מסרונים קצרים בווידאו ממני כל יום שמנחים אתכם בדיוק מה לעשות.

אבל יפה, כל העלים הירוקים והפרות עולים המון כסף!

שייק ירוק זה דווקא אחת הארוחות המזינות והחסכניות שיש! זה משביע, זה טעים וזה מפחית תשוקות למאכלים יקרים ולא בריאים וחוסך הרבה בעיות בריאותיות בטווח הארוך יותר. לגבי פירות, סוג ב' הם אידיאליים לשייקים ואפשר למצוא אותם דווקא במחירים יותר זולים. עלים ירוקים הם המקור החסכני ביותר ויטמינים, גם מינרלים, גם חלבון (יש בהם 40% חלבון) וגם כלורופיל שעוזר לנקות את הדם! כל זה בשקית שעולה 7 ₪. ואני מדברת על עלים אורגניים! אף חברת מזון אחרת לא יכולה להתחרות עם הערך התזונתי שיש בעלים הירוקים! שום דגני בוקר מעושרים בוויטמינים לא ייתנו לעור שלכם את אותו זוהר! תעשו חישוב מהיר כמה כסף השקעתם בשטראוס, תנובה, אנג'ל ועלית בשנה האחרונה על מאכלים חומציים מלאי חומרים משמרים שלא עשו עבור הכיס, הבריאות, האנרגיה, הגזרה או העור שלכם כלום! להיפך, רק גרמו לשלל בעיות בריאותיות שהוצאת עליהם יותר זמן וכסף כדי לנסות לפתור כמו חורים בשיניים….

אבל יפה, איך אני יודע/ת שזה באמת יעזור לי להרגיש יותר טוב?

לא צריך לדעת ואין לכם מה להפסיד. או שתהנו מהתכנית, או שתקבלו את מלוא כספכם בחזרה! עם האחריות המלאה שלנו, יש לכם עד 3 שבועות לנסות את התכנית. ניסיתם ואתם לא מרוצים? קבלו את כל כספכם בחזרה. ההפסד היחיד שיש כאן זה לא לנסות ולוותר מראש!

אבל יפה, ניסיתי כבר מלא דיאטות ולא הצלחתי אז למה שזה יהיה שונה?
גם אם כבר ניסיתם מלא דיאטות ושיטות שונות, אתם הולכים לחוות גישה מהפכנית בנושא ההזנה בתכנית הניקוי. הגאוניות בתכנית היא שלא צריך להפסיק לאכול כלום – רק להוסיף את השייק הירוק ולשים לב שעם הזמן, הגוף מתנקה ומשחרר דפוסי אכילה לא תומכים בצורה אוטומטית! בתכנית הניקוי אנחנו גם נותנים לכם את כל התמיכה מכל הבחינות האפשריות, כולל מפתחות להזנה אוהבות ומודעת מבפנים.  הגישה האוהבת והמעודדת, וגם התפריט והמתכונים היומיים, עוזרים לכם לרכוש דרכים קלות ומהירות להזין את עצמכם מהלב שישרתו אתכם בנאמנות בהמשך.

אבל יפה, יש לי המון לחץ בעבודה עכשיו. אולי אחכה למחזור הבא ?
אם כך, זה הזמן שצריך לתפקד, להרגיש ולהיראות במקסימום שלכם ושלושים ירוקים עוזרת לכם לעשות זאת! תוכלו להתמודד עם האתרגים העומדים על הפרק בצורה הרבה יותר בריאה, מאוזנת ומספקת. חוזצמזה, השקענו כמה חודשים והרבה מאוד כסף כדי לפתח לכם תכנית שנותנת לכם את כל מה שאתם צריכים כדי באמת לשדרג את הרגלי האכילה, רמות האנרגיה, הבריאות והמראה. לרגל ההשקה השניה, התכנית בחצי מהחיר האמיתי שלה. בהשקה הבאה המחיר עולה, אז כדאי להירשם עכשיו!

אבל יפה, איך נרשמים?
לוחצים כאן להירשם בחצי מחיר – הזדרזו! התכנית מתחילה עוד מעט וכשתעשיית המזון וההרזיה מגלים איך חושפים כאן את סודות התזונה הנכונה וההזנה מהלב, בטוח יפעלו כדי להוריד את התכנית מהשוק.…. אז זה ההזדמנות להירשם והתפריט בדרך אליכם לפני שהתכנית יורדת מהשוק! מעדיפים לשלם בהעברה בנקאית או אמצעי תשלום אחרים? נשמח לעזור לכם בטלפון 052-4401463.

יש לכם שאלה שעוד לא שאלתם?!? זה הזמן להגיב ולשאול.

No comments

leave a comment

[+] kaskus emoticons nartzco