רציתי לספר לכם משהו ממש חשוב!

שבוע שעבר עשיתי בדיקות דם (שאני מתכננת לעשות כבר חודש…;) וראיתי את התוצאות וכל כך שמחתי! ב"ה תמונת הדם שלי מעולם לא היתה טובה יותר!

ה-B12 שלי היה בשפל כבר 4 שנים. לפני הלידה הוא היה 121 והייתי כ"כ חלשה שהייתי הולכת לישון ב-16:00 עד למחרת ב-6 בבוקר ועדיין הייתי עייפה. כאשר לקחתי תוסף תזונה המצב היה משתפר אבל מיד כשהייתי מפסיקה או שוכחת הוא היה יורד. והפעם ב"ה יש לי 378 של B12 שזה ממש טוב ב"ה. הוא צריך להיות לפחות 300 ולא נמוך יותר אבל נראה לי ש500 ומעלה זה גם לא טוב…וכל זה בלי לקחת את הכדור בכלל…לא לקחתי שום תוסף תזונה רק השייקים הירוקים המדהימים האלה! חשבתי שה-B12 עולה רק אם אוכלים בשר, אבל לא טעמתי בשר מתחילת התוכנית…וגם לפני זה בקושי הייתי אוכלת. גם הברזל עלה ל-14! ומאגרי הברזל שהיו ריקים לגמרי עכשיו ב"ה כמעט מלאים! ממש מדהים! אני יודעת שיש הרבה אנשים שמנסים לחיות באורח חיים בריא ולא יודעים בדיוק מה לאכול…להוריד כל דבר מהחי? מה עם ביצים גבינות? פעם חשבתי שמה שיש בגבינות ביצים בשר ודגים הם חובה אבל הנה אני רואה שלא! אז אני גם מרגישה מצוין ממש, אני מרגישה קלילה, העור שלי נראה נהדר ואני רואה גם הוכחה בבדיקות דם!

אביבה

about the author

3 comments

  1. דנה נאור

    מדהים מה שתזונה ואכילה נכונה יכולים לעשות! תודה!

  2. עירית כליף

    אביבה, אני ממש מופתעת. לכל מי שחסר בי 12 ממליצים בשר או כבד. אבל הנה הוכחה שתזונה נכונה ואוהבת משפרת את הספיגה ואת כל הערכים שבגוף. ממש עושה חשק להתמיד עם השייקים.

  3. לנה

    מניסיוני האישי, וממה שלמדתי עד עכשיו
    לקחת תוסף של בי-12 הוא חובה לכל אחד.
    הגוף שלנו אינו יכול לייצר את הויטמין, וגם אם הינך אוכלת "מוצרים" (אני רושמת במרכאות כי מאז שגיליתי מה כרוך בייצור, כלומר עינוי בעלי-חיים למשך כל שנייה מחייו הקצרים ונזק חמור לבריאות שלנו הפסקתי להתייחס אל זה בתור מוצרים..) מהחי אין שום ערובה לכך שלא יהיה לך מחסור, יותר מזה מי שבדרך-כלל יש להם מחסור והרופאים ממליצים להם לקחת את התוסף הם אוכלי-בשר (זה מהניסיון של בעבודה בקופת חולים).
     
    אני אצרף מאמר מאחד האתרים החביבים עליהם לעייונך (:
    http://veg.anonymous.org.il/art7.html
     
    וד"א – גם לי לא חסר בי-12 מבדיקות הדם שאני עושה (והרופאים שבכלל אין להם השכלה בתזונה לא מאמינים לי שאני טבעונית)
    חשוב לפי דעתי לעשות מה שאת מרגישה שהוא נכון בשבילך, אני מבינה את ההרגשה הטובה והירידה במשקל אולי תגלי שגם לאכול יותר מהצומח- דגנים, ירקות פירות קטניות ואגוזים (המיגוון הוא עצום..!) נותן הרגשה טובה לא פחות (ואת גם יוצרת פגיעה מינימלית תוך כדי..)
     
    בברכת בריאות טובה, והמשך יום נעים
    לנה

leave a comment

[+] kaskus emoticons nartzco