שלום לכולם!

היום אני לא כ"כ מרגישה טוב…אני מרגישה את הגרון והאוזניים. זה התחיל מאתמול אחרי שזללתי לי חלווה ותוך כדי שאני אוכלת אני אומרת לעצמי אביבה די תפסיקי לכי לחדר תעשי לך כמה לחיצות וזהו! אבל לא הפסקתי לאכול עד שלא היה פירור חלווה בחבילה (אני לא אגיד כמה היה, סתם בושות). הבוקר כשניסיתי לחשוב מה קורה לי? אני בתוכנית ניקוי אני אמורה להוות מודל…אני צריכה עוד קצת לרדת במשקל…מה יהיה? מה אכתוב בבלוג? שאכלתי משהו שממש לא הייתי זקוקה לו?

ואז הקשבתי לוובינר של אתמול ויפה אמרה שהכי לומדים מה"כישלונות" ואז שאלתי את עצמי מה הייתי צריכה באמת? כדי שפעם הבאה באותה סיטואציה אדע מה לעשות במקום לזלול…מה שעלה לי ראשון לראש זה: מה שהייתי צריכה זה חלווה! כן לאכול משהו מתוק כזה! ואז המשכתי לשאול, באמת אביבה זה מה שהיית צריכה? המון חלווה?…להרגיש כל כך כבידה אחר כך ואפילו לקבל כאב גרון ואוזניים מרב המתוק הזה…ואז הגעתי למסקנה שמה שהייתי צריכה במקום החלווה זה פשוט לשבת ולשחק עם יהונתן, הבן המתוק שלי, ולבלות איתו זמן איכות…אולי גם לסדר קצת את הבית. בשבילי זה ממש הזנה ללב לסדר ולנקות את הבית…ואחרי שהגעתי למסקנה הזו קמתי מהמיטה יצאתי מהכבידות שלי והברקתי את הבית. אחר כך התקלחתי והכנתי שייק נס ג'ינג'ר ממש משקה פלאים! עכשיו אני חושבת שלא משנה כמה חלווה תהיה לידי או פיצה וכל מיני דברים שהייתי מכורה אליהם יהיו בהישג ידי עכשיו אני לא ארצה לגעת בהם…אני לא זקוקה לזה הזנתי את עצמי עכשיו מהלב וזה כל מה שאני צריכה! המשך יום מדהים:)

אביבה

about the author

One comment

  1. יפה

    אביבה
    מדהים לראות את התהליכים שאת עושה.
    את בהחלט צודקת.
    אוכל יכול "למלא" כל מיני צרכים
    וכשאנחנו מוכנים להסתכל על הצרכים האמיתיים שלנו באותו רגע, כולם מרוויחים! גם את וגם הילדים שאת מבלה איתם זמן איכות.
    עוד שאלת מפתח חשובה היא, אם לא הייתי יכולה לאכול את החלווה כרגע, מה הייתי חייבת להרגיש? מה הכי גרוע?
    ובאמת, את מהווה מודל נפלא ומעורר השראה. מה שחשוב זה לא שאכלת את החלווה, מה שחשוב זה שלמדת איך להזין את עצמך מהלב גם אחרי ש"נכשלת" ובזה מינפת את הכישלון שלך ולמדת מזה. זה המטרה!
    יפה

leave a comment

[+] kaskus emoticons nartzco