ערב טוב,

הבוקר היה לי כל כך עמוס שלא מצאתי פנאי לשבת עם עצמי וללחוץ על כפתורי הקסם כדי להניע את היום וגם כבר לא נשארו לי עלים ירוקים לשייק אז אכלתי פירות ואגוזים וראיתי שאני ממש רעבה ולא שבעה רק מהפירות…עכשיו אני מבינה ששייק על הבוקר הוא ממש מזין ומשביע.

נסעתי באוטובוס ופשוט התחלתי ללחוץ על כפתורי הקסם והצהרתי את ההצהרות שלי בשקט שרק אני שמעתי והרגשתי ממש שאני מזינה את עצמי באנרגיה חיובית ופתאום כבר לא הייתי רעבה…המשכתי עם ההצהרות החיוביות וזה הרגיש ממש נהדר!

האמת, שאחת הסיבות המרכזיות שאני עושה את הניקוי זה כדי לרדת במשקל אז דימיינתי אותי כבר רזה לובשת את החצאית שקניתי לפני 6 שנים במילאנו…זה הרגיש כ"כ טוב! כל זה תוך כדי הלחיצות…אני באמת מרגישה שזה משחרר לחצים עומסים והתמכרויות! זה עובד!!!

ושוב אני חייבת לציין שעצם זה שאני יודעת שגם אם אוכל משהו "לא נכון" שום דבר לא קרה…אז כן, יצא לי לאכול 2 כפות מהספגטי שהכנתי ליהונתן. היה טעים וזהו..לא אכלתי את כל הסיר…

שיהיה לכולנו לילה טוב :)

אביבה

נ.ב. אשמח מאוד לקבל תגובות זה מחזק אותי…

להרשמה בחינם לסידרה המקדימה

about the author

One comment

  1. יפה

    אביבה כל הכבוד! ממש נפלא שאת משתמשת בכפתורי הקסם ומזינה את עצמך בדברים חיוביים. את עוזרת לנו לראות בבירור יותר את הקשר בין הזנה פיזית להזנה רגשית קינסטתית – אנחנו זקוקים לשניהם ולפעמים קל יותר להכניס אוכל לפה מאשר להתפנות להזין את עצמנו מבחינה רגשית וקינסטתית. מדהים שהפסקת להיות רעבה אחרי שעשית את תהליך הלחיצות לשחרור התמכרויות! וכן, השייק הירוק באמת ממלא. יש חומצות אמינו בעלים הירוקים שהגוף יכול ליצור מהם חלבון. שמחה לראות שקלטת את מטרת הניקוי. להתמקד בדברים המזינים שאת עושה עבורך, ולא הפסטות שמדי פעם אוכלים. את מפסיקה להזין את הדפוסים הלא בריאים ברגשות אשם והם לאט לאט נעלמים.

leave a comment

[+] kaskus emoticons nartzco