חודש וחצי אחרי 30 ירוקים

ערב טוב לכולם!

הרבה אנשים שמתעניינים בתוכנית 30 ירוקים שואלים אותי איך את אחרי התוכנית? מה זה נתן לך? איך את ממשיכה מכאן?

תוכנית 30 ירוקים נתנה לי המון! היה כיף לעבור את תוכנית הניקוי עם יפה ברנשטיין המדהימה! יש לה כל כך הרבה יידע והיא ידעה איך להדריך אותי בכל שלב שהייתי ולא ידעתי מה לעשות.

מבחינת ניקוי הגוף אני מאמינה שאף פעם לא מסיימים עם זה. זה לא שאני עושה חודש ניקוי והכל בסדר. הסביבה שלנו מלאה במזהמים שצריך להשתדל לעשות כל מה שביכולתינו כדי לעזור לגוף להיפטר מרעלים. לדעתי זה ממש ונשמרתם מאוד לנפשותיכם!

אני מרגישה עכשיו הרבה יותר קלילה ואנרגטית. החשקים שלי למאכלים מסוימים ירדו מאוד. יש דברים שבכלל לא בא לי לאכול למשל מאכלי חלב מאוד אהבתי הייתי אוכלת 250 גרם גבינה ביום ויוגורט עם גרנולה ופירות וכיום ממש אין לי חשק…מאכלים כמו עוף קציצות בשר ודגים שאמא שלי מכינה כ"כ טעים שאפשר לאכול סיר שלם בלי לשים לב כבר ממש לא מדבר אלי.

יש דברים שעדיין קשה לי, שוקולד ועוגות שוקולד איכותיות. בשבילם אני צריכה להפעיל את כפתורי הקסם שלי ולשאול את עצמי אם אני באמת רוצה או צריכה את זה עכשיו? לפעמים אני לא צריכה ויודעת בדיוק מה אני צריכה לעשות במקום ולפעמים אני כן רוצה ואז אני יושבת ואוכלת לי בנחת בלי נקיפות מצפון ואז אני מרויחה שאני נהנית מהאוכל והוא מתעכל יותר טוב כי אין לי את הרגשות השליליים החומציים שמפריעים לתהליך העיכול…

היה עכשיו חנוכה והיו לנו ב"ה כמה שמחות והרגשתי שאני ממש "נופלת" לפעמים עם הסופגנויות והמתוקים ואז התאפסתי על עצמי וחשבתי שזה בסדר. לפעמים הגוף שלנו רוצה לבחון את הגבולות ומה פתאום עכשיו מורידים לו את המתוקים…ואז עשיתי לי כמה ימים של ניקוי צום מים עד 12 אח"כ שייקים ובעיקר פירות וירקות ומיד הגוף חזר לעצמו.

אני מכינה לי כל יום שייק ירוק טעים ביותר ואיתו אני מתחילה את היום ואוטומטית הגוף שלי רוצה מאכלים בסיסיים ובריאים יותר.

תוכנית 30 ירוקים עזרה לי לנקות את הגוף מרעלים. גם רעלים שהם רגשות שליליים. ירדתי במשקל 5-6 קילו שהיו לי עודפים וזה מרגיש לי נהדר! העור שלי נראה נהדר ושמתי לב שהצלקת שלי מניתוח אפנדיציט נראית הרבה יותר טוב ממה שהיא היתה.

הרחבתי אופקים לגבי כל מה שקשור לתזונה נכונה ועזרה לגוף להיפטר מרעלים. התמודדות מול תשוקות למאכלים מסוימים התמודדות עם רגשות שליליים שהם לא פחות מזיקים לנו ממאכלים חומציים.

הלוואי שכמה שיותר אנשים ייחשפו לתכנים האלה ונוכל לאט לאט לשנות את הגישה של האנשים לתזונה פיזית ורגשית. העולם יהיה הרבה יותר טוב!!

אביבה

about the author

One comment

  1. נעמי

    נהניתי לקרוא. גם אני עברתי (ועדיין עוברת) את תהליך הניקוי, שאינו נגמר לעולם.
    הדרך היעילה להעלים רצון לשוקולד ולג'אנק-פוד אחר הוא  לדעת (מקריאה)  מהם החומרים שמזונות אלה מכילים, והנזקים שלהם לבריאות.

leave a comment

[+] kaskus emoticons nartzco