התחלה מצוינת בחיים

 

איך ללדת בקלות, ללא פחד וללא כאב

“הנוסחה ללידה אוהבת ומהנה”

תלמד אותך ותכין אותך ללידה כמו שאת חולמת

הקורס “הנוסחה ללידה אוהבת ומהנה”

קורס הכנה ללידה חוויתי באורך 6 שבועות

בזמנים שנוחים לך ולבן זוגך מהבית

את כל התכנים אתם מקבלים ישירות למייל

בהנחיית יפה ברנשטיין

מה תקבלי בנוסחה ללידה אוהבת ומהנה?

לשחרר את הפחד והטראומות מלידות קודמות

לתפקד טוב יותר בהריון

 להגשים את החזון החיובי ללידה

להפסיק לדאוג ולהתחיל להאמין בעצמי

להיות שמחה, נוכחת ורגועה בלידה

להתמודד בקלות עם פחדים שעולים בלידה

ללדת יותר מהר

לחזור לעצמי לאחר הלידה ללא דיכאון

להצטרפות לתכנית ללידה אוהבת ומהנה מלאי פרטים ונחזור אלייך בהקדם
דואר אלקטרוני *
שם
טלפון נייד

עם הנוסחה תחווי לידה יותר רגועה ומהנה והתאוששות מהירה

  • הנוסחא ללידה אוהבת ומהנה מנחה אותך כיצד ליצור את הלידה האוהבת והמהנה שלך. 
  • דרך תהליכים של הרפיה ודמיון מודרך, את לומדת להפעיל את משככי הכאבים הטבעיים של הגוף.
  • בזמן ההריון, תהליכי הנוסחא עוזרים לך ליצור תנאי צמיחה והתפתחות אופטימליים לתינוק/ת שלך.
  • בזמן הלידה תהליכי הנוסחא עוזרים לך להישאר רגועה וללדת כמו שאת רוצה, בחיבור לגוף ולתינוק/ת שלך.

אימהות הנוסחה משתפות:

איך מיכל הצליחה ליצור לידה אוהבת ומהנה אחרי 3 לידות טראומטיות?

“בשלוש הלידות הראשונות שלי הרגשתי שאני הולכת למות. היו לי לידות ארוכות ומתישות עם תינוקות גדולים מה שהרגיש כמו קריעה בכל לידה. בנוסף הרגשתי גם שמתעלמים מהרצון שלי בלידה, וחוויתי חוסר שליטה ופחד. אחרי כל לידה סבלתי מדיכאון במשך שנה שלמה! לקראת הלידה הרביעית שלי פחדתי כל כך שלא יכלתי לאכול, לישון או לתפקד כאמא לילדיםחיפשתי תוכנית שתעזור לי.

לאחר שהתחלתי הכנה ללידה עם הנוסחה ללידה אוהבת ומהנה התחלתי להרגיש טוב יותר לגבי הפחד שלי וטראומות הקודמות. התהליכים שקיבלתי מהנוסחה עזרו לי גם בהריון וגם בזמן הלידה. כשהגעתי ללידה הייתי ללא פחד. הצלחתי לתפקד טוב יותר ולהפעיל ולהגשים את החזון שיצרתי ללידה שלי. הרבה אמונה בעצמי ובגופי קיבלתי ועברתי את הלידה בשמחה  מיכל

לצפיה בעדות של מיכל על הלידה האוהבת והמהנה שלה:

איך אלינור הצליחה ללדת “בלחיצה אחת קטנטנה”?

יפה יקרה.

כשהגעתי אליך הייתי אובדת עצותאיך אעבור לידה נוספת??

טראומת הלידה הראשונה לא עזבה אותיהגוף לא החלים, הנפש עוד היתה פצועה מ 18 שעות בחדר לידה, ים של תפרים, כאב נוראי, אכזבה ענקית וסיכון של הילד ושליזיכרון עמוק מרגע קריטי שנשאר לי היה “מה את מעדיפה נסיון של ואקום או ניתוח- שניהם בסיכון גבוה

כשהגעתי אליך הבנתי שאפשר אחרת  עברתי איתך את המסע, שפתח לי דלת בחיים, שזיכה אותי בלידה מדהימה שהיתה חוויה מתקנת.

במהלך החודש האחרון להריון הקשבתי המון לתהליכים, הם ליוו אותי תמיד, הם נכנסו לי נפש… הגעתי ללידה רגועהלימדת אותי לחוות את הציר ולהקשיב לו, להירגע, לנשום עמוקבזמן הלידה נשארתי רגועה וממוקדת בתהליכי הנוסחה. היה לי ברור שהנפש השפיעה על הגוף, הנפש שהיתה מוכנה ללידהבלחיצה אחת קטנטנה ילדתי… ובאותו רגע ידעתי שנקרא לו “מלאכי“- יצא ממני כמו מלאך קטן… גיליתי שאפשר אחרת! ההחלמה היתה אחרת, היו בי כוחותשמחה, אהבה ענקית לתינוק הקטנטן שהייתי מוכנה ללידתו, שלא כמו הלידה הראשונה בה לקח לי הרבה זמן להתאושש ולהתחבר לתינוק.

עד היום אני מרגישה שהדרך שבה נולד הילד משפיעה על כל חייו. הוא הביא איתו לבית שלווה, רוגע והמון אהבה.

יפה- תודה ענקית שזיכית אותי ללמוד כמה נפלאה יכולה להיות לידה!

אוהבת המוןאלינור ומלאכי התינוק

איך הלידה האוהבת והמהנה של הדס משפיעה על החיבור שלה עם תינוקה?

“ככל שהתקרב תאריך הלידה נתקפתי בפחד עצום שיהיו לי כאבי תופת. פחדתי שלא אהיה מסוגלת ללדת כמו שאני רוצה, פחדתי מהנסיעה לבית החולים וחששתי שיתערבו לי בלידה ולא יתנו לי להקשיב לגוף שלי.

ההכנה של הנוסחא עזרה לי להיות רגועה ובטוחה יותר בעצמי. הכנתי חזון מפורט והלידה עצמה זרמה בדיוק כמו שרציתי. הרגשתי את החוויה העצומה של ירידת נשמה לעולם, כשאני שותפה מרכזית בתהליך. בלידה הרגשתי מלאה בחיוביות, מחוברת לעצמי, לתינוקי, ממוקדת, מרוכזת, ואמיתית.

הרגשתי חיבור מיוחד לתינוק כבר בבטן. ציפיתי לו מתוך אהבה גמורה ורצון לפגוש אותו. לא הייתי תלויה באנשים שסביבי וידעתי בעצמי בדיוק מתי ללחוץ. בני נולד בעצמו, בלי התערבות. הרגשתי מחוברת ומרוכזת במסע של התינוק, בלעזור לו לרדת למטה, ובהכלה מלאה כלפיו. הייתי כל הזמן נוכחת ברגע. לאחר הלידה, עד עכשיו אני מרגישה שהקשר שלנו מיוחד, מאד רגוע ונקי ושלו. יש לי פניות אליו.

החיים שלי השתנו בעקבות הלידה הזאת בגלל שלמדתי שאני יכולה ליצור ולבחור את המציאות שלי. כמו שעשינו בתהליך הלידה, אני יכולה בכל תחום להגדיר את הרצונות שלי ואיך אני רוצה שהמציאות שלי תיראה בעתיד. עכשיו אני מבינה איך החשיבה שלנו באמת יוצרת מציאות! זה עושה לי חשק ומוטיבציה ליצור לעצמי את המציאות הרצויה. אני מאחלת לכם שתתנו את המתנה הזאת לעצמכם, ותחוו את הלידה המושלמת שלכןהדס

לצפיה בעדות של הדס על הלידה שלה:

איך לידה אוהבת ומהנה העניקה לעקיבא התחלה מצוינת בחיים?

הנוסחא נתנה לי את הביטחון לדעת שאני יכולה להתמודד עם כל מה שיקרה, ועזרה לי להתמודד עם הפחדים שלי במקום לתת להם להשתלט עלי. יכלתי להתמודד עם פחדים שעלו במהלך הלידה שלא ציפיתי להם. הצלחתי להישאר רגועה, להתמקד בלידה ולא לתת לאנשים ואירועים חיצוניים מלחיצים לעצור או להפריע לתהליך הלידה שלי. אני ממליצה על הנוסחא לכל אישה שרוצה להישאר רגועה בהריון ובלידה שלה.

אני חייבת לשתף אותך שעקיבא הוא תינוק מאושר ומיוחד. אני מרגישה שהעובדה שהוא הגיע לעולם בצורה חיובית, רגועה ושמחה בהחלט נתן לו התחלה מצוינת בחיים. אני יודעת שזה התאפשר בזכות הנוסחא, אז שוב תודהיסמין

מה תקבלי בקורס הכנה ללידה עם הנוסחה ללידה אוהבת ומהנה:

 חוברת הדרכה ללידה אוהבת ומהנה! 

כל מה שאת צריכה לדעת כדי להתכונן ללידה, מקרבת אותך לתינוקך שברחם, בעזרת הנוסחא ללידה אוהבת ומהנה. כולל מחקרים עדכניים ומידע על הכנה ללידה, מה לעשות בזמן הלידה, תזונה ותרגילי הכנה ללידה ועוד הרבה. 6 פרקים, 168 עמודים. כל פרק עוסק בנושא אחר. החוברת כוללת תמונות, תרגילים, מחקרים, מידע תזונתי, מתכונים ותרגילי הכנה ללידה. ערך: 197 ₪.

 המדריך למלווי הלידה”

אחרי שתרגלת את הנוסחא, מלווי הלידה יכולים להשתמש במדריך למלווי הלידה בזמן אמת בלידה כדי לעזור להפעיל את משככי הכאבים הטבעיים של הגוף שלך ואת שאר כלי הנוסחא. שימוש במדריך יכול לחסוך לכם הרבה! ערך: 150 ₪  

י10 תהליכים מוקלטים לתרגול הנוסחה ללידה אוהבת ומהנה

עשרה תהליכים שמחברים אותך לחכמת הגוף ומאפשרים לך להשתמש במשככי הכאבים הטבעיים של הגוף וליצור תגובת אוקסיטוצין – תגובה רגועה ואוהבת, במהלך ההריון והלידה. עשרת התהליכים: חכמת הגוף, מקום מיוחד ברחם, הילת אור, פחדים מתחלפים בחזון, חיבור למקור, אמונות תומכות להריון, כפתור אהבה, יצירת אוקסיטוצין (משכך כאב טבעי), אוצר מילים חדש ללידה, התמסרות ללידה. שווי 657 ₪.

 י3 תהליכים מוקלטים לזמן הלידה 

שלושה תהליכים שאת מקשיבה להם בזמן אמת ביום הלידה. תהליכי הלידה עוזרים לך ללדת בצורה אוהבת, מהנה, מרגשת, שלווה ובטוחה יותר. התהליכים מקבילים לשלבי הלידה: אמונות תומכות ללידה, פריחה מלאה, החלקה החוצה. שווי 350 ₪.

 גישה לקבוצת תמיכה פרטית בפייסבוק למשך כל תקופת ההכנה.

כולן בקבוצה עוברות את התהליך של הנוסחא ללידה אוהבת ומהנה. לקבוצה כח אדיר בלהעצים לעודד ולתמוך אחת בשניה. יפה תלווה את הקבוצה באופן אישי ותענה על שאלות. ערך 150 ₪

סה”כ שווי התכנית: 1,311 ₪. 

לטובת פיתוח הנוסחא ללידה אוהבת ומהנה יפה השקיעה שלוש שנים מחייה

חוותה בעצמה והעבירה נשים רבות את הנוסחה.

ל50 הנשים הראשונות בלבד, מחיר של 897 ש”ח בלבד!

המחיר הזה מוגבל עד לתאריך 28.2 בחצות!

לאחר מכן המחיר יעלה בחזרה.

החלטתי!

אני חייבת לעצמי את הנוסחא ללידה אוהבת ומהנה

אנא מלאי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

דואר אלקטרוני *
שם
טלפון נייד

לפרטים ורכישה טלפונית התקשרי ל  050-5440405

בשל העומס הצפוי של פונות, תוכלי להשאיר הודעה ונחזור אלייך בהקדם. 

 

כמה מילים מאת מפתחת הנוסחא ללידה אוהבת ומהנה

“לאחר שעברתי שתי לידות טראומטיות, החלטתי שאני לא מוכנה לעבור עוד לידה שלישית כזו. התחלתי לחקור את חוכמת הגוף העתיקה שהאמנתי שטמונה בי. כעבור שנים של מחקר, כשהגעתי להריון השלישי שלי כבר הייתה אישה אחרת. את הלידה השלישית חוויתי ללא כאב כלל! לאט לאט התחלתי לעבוד עם נשים בהיריון, שבקשו להבין כיצד הצליחה לחוות לידה ללא כאב (וללא משככי כאבים). התחלתי ללמד נשים את חוכמת הגוף שלהן, והכי חשוב ללמד אותן כיצד הן עצמן יכולות להתחבר לאותם מקורות עוצמה בגופן. התוצאות היו מדהימות והן חוו לידות מופלאות! השמועה על הנוסחה שלי פשטה באיזור והפכה לשם דבר בקרב נשים לקראת לידה. על מנת להפיץ את הנוסחה  לכמה שיותר נשים יצרתי ממנה קורס אינטרנטי מקיף שמעניק את כל מה שצריכה אישה בהריון כדי ללדת לידה אוהבת ומהנה. 

אם אני צריכה לאמר במשפט אחד מה הרעיון של השיטה? הפשטות והיופי הם שהיא למעשה מפעילה את משככי הכאבים הטבעיים של הגוף בעזרת הרפייה ודמיון מודרך, שמחברים את האישה לעוצמות והידע העתיק שטמון בה. וזה עובד!”

יפה ברנשטיין מטפלת מוסמכת בשיטת המסע ובעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן

לקינוח, למי שעוד מתלבטת שני סיפורי הצלחה מרגשים והמלצות מדהימות על הנוסחא ללידה אוהבת ומהנה

סוף סוף יש לי זמן ואפשרות לגשת למחשב ולספר לכם על הלידה המדהימה שלי.

ביום שישי הלכתי להביא את הבן שלי מהמעון (ברגל!). האמהות במעון אמרו לי שלדעתן יש לי עוד זמן אני נראית קלילה ונינוחה מידי. התחלתי להרגיש צירונים ובתוך תוכי ידעתי שזה זההצירים היו ממש נהדרים חמודים כאלה ובכלל לא מזיקים. התחברתי למכשיר טנס, ובמקביל התחלתי לשמוע על התהליך של שלב ראשון של הלידה של יפה ברנשטיין (מהנוסחה ללידה אוהבת ומהנה). הייתי בחדר לבד עם בעלי והיו כבר צירים יותר חזקים ועוצמתיים אבל זה לא כאב בכלל התהליך עזר לי להישאר רגועה ולהרפות.

הגענו לבית החולים ובקבלה כל ציר קיבלתי אותו בשמחה שהרי הוא מקרב אותי ללידה, בכל ציר הברגתי את העובר יותר ויותר בתעלת הלידה. כל ציר היה מדהים ממש לא הרגשתי כאב. מיילדת ניגשה אלי ואמרה לי שהיא צריכה לבדוק אותי ולחבר אותי למוניטור אני שונאת בדיקות פנימיות בעזרת התהליך של הנוסחה ללידה אוהבת ומהנה הצלחתי להיות רפויה ולא הרגשתי שום אי נעימות בבדיקה.

אחרי שעה של גלי אהבה (צירים בלשון העם) שוב בדקו אותי ונשאר פתיחה 4 עם מחיקה 100. התחלתי להתאכזב…הרי לפי החזון שכתבתי זה אמור להיות יותר מהיר מה קורה כאן?ו החלטתי שבבדיקה הבאה אני מכפילה את זהובאמת לאחר שעה וחצי בערך של צירים עוצמתיים הייתי בפתיחה 8! התמלאתי אנרגיה מחודשת. בשלב זה עברנו לחדר לידה ולקחתי קצת גז צחוק להירגע מהאינטנסיביות של הצירים.

בכל מהלך הלידה הייתי רגועה ושיתפתי פעולה עם הדולה והייתי ממש פעילה. גז הצחוק קצת עירפל אותי ובבדיקה הבאה היה פתיחה 9 וחצי אז פקעו לי את המים. הגיע שלב “הפריחה” (פתיחה מלאה). דמיינתי את עצמי כמו פרח שנפתח והתינוק מחליק החוצה. שלב צירי הלחץ נמשך כרבע שעה זה היה מאמץ פיזי גדול, לא הייתי אומרת שזה כואב אבל הייתי צריכה המון כוח ואחרי 3 שעות של גלי אהבה כבר אין הרבה כוח. ולחצתי בכל ציר חזק והרגשתי שכבר אין לי כוח, ואז נזכרתי בכל ההקלטות של הנוסחה וידעתי שאני יכולה לעשות את זה ולחצתי חזק ממש ואז התינוקת החליקה החוצה!!!

זה היה רגע מדהים!!! הרגע הזה שאני מרגישה אותה מחליקה ממני זו ההרגשה הכי טובה שהייתה לי בחיים!

הלידה ארכה 3 ורבע דקות. אחרי הלידה הייתי כל כך בהי. לא הפסקתי להגיד שאני גיבורה ושעשיתי את זה והיה מדהיםבעלי לא האמין. מה ילדת לידה טבעית בלי אפידורל?? איזה גיבורה עכשיו את יכולה לעשות הכל!

אני ממליצה לכולם לשנות גישה לגבי הלידה. לידה בהחלט יכולה להיות דבר מדהים אם רק ניתן לזה לקרות אם רק לא נאמין לדעות קדומות ומעוותות!

תודה רבה, יפה, על התהליך המדהים הזה! אביבה והלל התינוקת

לצפייה בעדות של אביבה זמן קצר לאחר הלידה:

“בלידות הראשונות שלי הרגשתי כל כך נורא שרציתי לברוח, להיות בכל מקום אחר חוץ מחדר הלידה, כולל אצל רופא השיניים, דבר שאני שונאת! לא האמנתי שאני אוכל ללדת כמו שאני רוצה ופחדתי שאני שוב אסבול לידה ארוכה גם בלידה הרביעית שלי. לא ידעתי מה אעשה כדי להקל על הכאב.  ידעתי שאני רוצה לידה שמחה ורגועה כדי לעזור לתינוקת החדשה שלי להגיע לעולם.

פחדתי מדיכאון לאחר לידה שסבלתי ממנו. לאחר הלידה השלישית שלי הדיכאון היה נורא. שום דבר לא סיפק אותי. פחדתי שאני אהיה משותקת כמו שהייתי במשך כמה שבועות לאחר הלידה. תחושת אשמה על “החלפת” הקטן שלי עם התינוקת החדשה ליוותה אותי. הנוסחא עזרה לי להרגיש טוב יותר לגבי הפחד שלי והטראומות הקודמות מיד. החזון שעשינו מיקד אותי על מה אני כן רוצה ללידה במקום מה לא. במקום לפחד מלידה ארוכה ומתמשכת, התחלתי להמקד בזמן האופטימלי שרציתי שהלידה תהיה.

הקשבתי לתהליכים כמה פעמים בכל יום. כשהגיע הזמן ללדת הרגשתי בטוחה, ומשוחררת מפחד. נהניתי מהשלב הראשון, אפיתי עוגה, והאזנה ל-MP3שלי. הרגשתי מאושרת ורגועה. אהבתי את היכולת פשוט להיות נוכחת ברגע ולא לחוצה על כמה זמן זה ייקח. במהלך הלידה, כאשר עלה פחד פשוט חזרתי על מה שנאמר בתהליכים. זה עזר לי להירגע ולהמשיך להיות נוכחת. הרגשתי שחדר הלידה שלי זה המקום שבו אני רוצה להיות בו בלי צורך לברוח. הלידה ארכה כשעתיים, קצר יותר מהארבע שעות שקיוויתי שזה יהיה. זה היה שיפור משמעותי מלידות קודמות שלקחו מינימום 7 שעות. אני מרגישה הרבה יותר טוב לאחר הלידה, הגוף שלי הוא חוזר לעצמו מהר יותר ואני לא סובלת מדיכאון. אני חיובית, מטפלת בעצמי, ורואה את הטוב. הנוסחא החזירה לי את האמון שלי בעצמי, בתהליך הטבעי של הלידה והוכיח לי שאני יכולה ללדת כמו שאני רוצה. אני יודעת שגם אתם יכולות, וממליצה על הנוסחא לכל יולדת. תעשי את זה עכשיו, אל תחכי! מיכל

גם אני רוצה כזה!

אני חייבת לעצמי את הנוסחא ללידה אוהבת ומהנה

אנא מלאי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

דואר אלקטרוני *
שם
טלפון נייד

לפרטים ורכישה טלפונית התקשרי ל  050-5440405

בשל העומס הצפוי של פונות, תוכלי להשאיר הודעה ונחזור אלייך בהקדם. 

 
 

No comments

leave a comment

[+] kaskus emoticons nartzco